print

Құрамы

Карсембаев Даурен Куралович

Ақадыр кентінің әкімі   E-R-1

Карсембаев Даурен Куралович 1982жылы 18қазанда Қарағанды облысы, Ақадыр кентінде дүниеге келген. 200-2004жылы Е. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті, 2004-2006 жылы Қарағанды экономикалық университеті Қазтұтынуодағын тамамдады. Еңбек жолын 2004-2009жылы Шет ауданы, Ақадыр кенті, Ә. Ермеков атындағы мектепте тарих пәнінің мұғалімі, 2009-2011жылы Шет ауданы, Ортау ауылды округінің бас маманы, 2011-2017жылы Шет ауданы Ортау ауылдық округінің әкімі, 2017 жылдың тамыз айынан бастап қазіргі уақытқа дейін Шет ауданы Ақадыр кентінің әкімі. Үйленген. 4 баланың әкесі.

Беккожин Қалижан Қазкенұлы

Ақадыр кенті әкімінің орынбасары  Е-G-1

Әкім орынбасарының міндеттері:

   Қазақстан Республикасының заңдары мен жоғарғы деңгейдегі басқару органдарының әлеуметтік сала, елді мекенді абаттандыру, тұрғын үй қоры мен инженерлік коммуникацияларды пайдалану мәселері бойынша қабылдаған шешімдері мен қаулыларын орындау шараларын басқару және бақылау. Заңды талаптарға сай орындау, рәсімдеу.

   Әлеуметтік, тұрмыстық-коммуналдық мәселелер бойынша тұрғындар Аппараттың жұмысына байланысты құжаттар мен жұмыс жоспарларын, әлеуметтік- экономикалық, абаттандыру бағдарламаларын дайындау.

   Жұмыссыздық пен кедейшілікке қатысты комиссияның атқаратын жүйелі жұмысына жауаптылық (бағдарлама, әр отбасының әлеуметтік портретін жасалуын қадағалау);

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және саяси-әлеуметтік сфераға қатысты жұмыстар.

Учаскелік полициялардың халықпен жұмыс жүргізуін және тұрғындар алдында есеп беруін ұйымдастыру;

   «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңы негізінде үй алушылардың кезегін жасау; «Сайлау туралы» Заңның талаптарына сай саяси шараларды ұйымдастыру;

«Нұр Отан» халықтық демократиялық партиясының құрамын өсуін, ақпараттық-насихат жұмыстарын жүргізілуін қадағалау;

Тұрғындар арасында қалыпты моральды-психологиялық ахуал қалыптастыруға жауаптылық;

Халық шаруашылығының меншік түріне қарамастан түрлі салаларына экономикалық талдаулар жасау;

     Азық-түлікке және жанар-жағар майдың бағаларын тұрақтандыру жөніндегі комиссияның жұмысына жауаптылық;

     Мал шаруашылығы және ветеринария саласына қатысты комиссия жұмысына жауаптылық;

Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда халықты және қоршаған ортаны қауіпсіздендіру мәселелеріне жауаптылық;

   Діни бірлестіктер жұмысын жүйелі түрде қадағалау, алдын алу, сараптамалар жүргізу.Теміржол саласымен тығыз байланыста болу;

   «Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау ұйымдастырып өткізу.

Акмухашев Молдабай Калиевич

Ақадыр кенті әкімі аппаратының құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын үй, коммуналдық шаруашылығы бойынша бөлімінің басшысы

(Е-G-2)

   Ақадыр кенті әкімі аппаратының құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын үй, коммуналдық шаруашылығы бойынша бөлімінің басшысының міндеттері:

     Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласында реформалау бағдарламасын іске асыру, кенттің қала құрылысы, құрылыс тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автокөлік жолдарын дамытудың мемлекеттік бағдарламарын индустриалдық-инновациялық саясатты іске асыру мәселелері;

   Өндірістік саланы, инфрақұрылым мен жаңа технологияларды, мемлекеттік органдарды ақпарататтандыру, монополистік қызметті шектеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі қызметті үйлестіру;

Кент әкімінің тапсырмаларына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларын дайындау.

     Бөлімдегі мамандардың жұмыстарын үйлестіру, кент әкімінің күнделікті жұмыс барысында туындайтын тапсырмалары мен ескертпелеріне сәйкес бөлім жұмысын ұйымдастырып қамтамасыз етеді.

Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сату және сатып алу туралы» Заңын басшылыққа ала отырып ашық тендер, баға ұсынысы т.б. тиісті құжаттарын дайындау, бас есепшімен бірге мердігерлермен келісім шарттар жасау;

     Автокөлік жолдарын ағымдағы, орташа және күрделі жөндеуден өткізуді қадағалау, көшеаралық жолаушыларды тасымалдау шараларымен айналысу, жолаушылар көлігі қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

Республикалық,облыстық,аудандық және жергілікті бюджеттен бөлінген қаржыны игеретін мердігерлердің жұмысын қатаң бақылауға алу және сметалық құжаттары бойынша толық орындалуына тікелей жауап беру;

     Ауыз су бағдарламасына байланысты елді мекендерді таза сумен қамтамасыз етуді басшылыққа алып қадағалау;

   Кент бойынша жылу қазандығы бар үйлер, мекемелердің қысқы дайындық жұмыстары және электр қуатымен, жылумен, сумен, газбен қамтамасыз етуге басшылық жасау;

Темір жол, теледидар, телекоммуникация қызметтері бойынша жұмыс жасау; Қолданыстағы жер асты коммуникацияларын және жаңасын төсеу кезінде жер жұмыстары өндірісіне бақылауды жүзеге асыру және рұқсат қағазын рәсімдеу;

Тұрғын үй - коммуналдық шаруашылығы және саяси-әлеуметтік сфераға қатысты жұмыстар; «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының негізінде үй алушылардың кезегін жасау, насихат жұмыстарын жүргізу;

Темір жол саласымен тығыз байланыста болу;

Терорризмге қарсы шараларымен айналысу;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Амиркулова Лазат Каиыркуловна

Бас маманның міндеттері:

   Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау, рәсімдеу.

Кентте сәулеттендіру, көріктендіру (жарнамалар инфрақұрылымының) жұмыстарына жауаптылық;

«Жер туралы» Заңға сәйкес елді мекен (кент) шеңберіндегі тиісті жерлерді бөлу, құжаттарды рәсімдеу;

Үйлердің, пәтерлердің және құрылыс нысандарының бұзылмауының алдын алу мақсатында профилактикалық жұмыстар жүргізу;

Бұзылып бос тұрған көп қабатты үйлер және басқа да құрылыс нысандарының адам өміріне қауіпсіздік шараларының алдын алуды ұйымдастыру;

Сәулет және қала құрылысының тиісті талаптарына сәйкес кенттегі құрылыс нысандарын замана көшіне сай көріктендіру, сәулеттендіру т.б жұмыстар;

Жаңадан салынған және салынатын құрылыс нысандары жұмыстарына жеке жауаптылық;

Сәулет және қала құрылысы мәселелеріне байланысты жеке және заңды тұлғалармен тиісті заң талаптарына сай жұмыстарды атқару.

Кент округі бойынша кадастрлық құжат айналымын және мекен –жай тіркелімі ақпараттық жүйесін құрып жүргізу;

Кенттегі үйлердің (көп қабатты, жер үйлердің) кәсіпорындардың, мекемелердің көше аттары бойынша реттік сандарын анықтау, қалыпқа келтіру жұмыстары.

«Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының негізінде үй алушылардың кезегін жасау, насихат жұмыстарын жүргізу;

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық ұйымдарының қызметін үйлестіру, бағдарлама бойынша мониторинг жүргізу.

Қираған нысандардың құжаттарын рәсімдеу, сұраныстарын жүргізу;(коммуналдық қызметтің төлем ақысының жиналымын ұйымдастыру, жүргізу, мониторингісін жасау);

Қызметтік үй немесе пәтерлеріне қатысты барлық сұраныстарын жүргізі;

Жалдамалы үйлердің жалдау төлем ақысының жиналымын ұйымдастыру, жүргізу, мониторингісін жасау.Темір жол саласымен тығыз байланыста болу;

Мемлекеттік қызмет көрсету;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

 

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Тлегенова Алмагуль Жанибековна

Бас маманның міндеттері:

 

     Қазақстан Республикасының азаматтарын жеке қабылдау және олардың арыз, өтініштері мен ұсыныстарын қарау мәселелері жөніндегі заңдарымен жоғары сатыдағы атқару органдарының шешімдерін, қаулыларын орындау бағытындағы іс-шараларды орындайды.

Кіріс құжаттарының орындалуы бойынша мониторинг жүргізеді.

Кіріс, шығыс құжаттаманы, азаматтардың арыз, өтініш, ұсыныстарын тіркеу және олар бойынша қабылданған нұсқамалардың орындалысын бақылайды.

Аппаратты құжаттамалық қамтамасыз етеді

Әкімдіктің кадр (конкурстар) және іс-қағаз жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру және айлық, тоқсандық,жылдық жұмыс жоспарларын әзірлеу және бағалауды жүргізу;

Архивке (мұрағат) жыл сайын құжаттар әзірлеп өткізу;

Кент әкімдігіне қатысты іс-шараларды ұйымдастыру;

Әкім аппараты қызметкерлерінің «Мемлекеттік қызмет туралы» Заңды, «Еңбек кодексі» талаптарының мүлтіксіз орындалуын қамтамасыз ету;

Заңды талаптарға сай қызметкерлер (жұмыскерлер) арасында еңбек табелін жүргізу, келісім шарттарға отырғызуға жауаптылық;

Әкімдік бөлмелерін жалға алушы мекемелердің жұмыстарын икемді түрде үйлестіру;

Әкімдік ғимаратының ішкі-сыртқы шаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру;

Жеке және Заңды тұлғалардың өтініштерін WTO-ға тіркеу және ол жөнінде 1-ОЛ үлгіде прокуратура және Аудандық кеңсе бөліміне әр айдың соңында және әр тоқсан сайын есеп беріп отыру;

WTO- арқылы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің кіріс, шығыс құжаттары туралы Ауданның мәдениет және тілдерді дамыту бөліміне әр айдың аяғында есеп беру;

Кәсіподақ мүшелерінің тізімін жасау және жарналарының уақытылы төленуін қадағалау;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Исакаев Мейрам Айтжанович

Бас маманның міндеттері:

 

Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау, рәсімдеу;

«Мемлекеттік сату және сатып алу туралы» шыққан Заңды басшылыққа ала отырып /ашық тендер, бағалар ұсынысы т.б/ жекелеген сала мамандарымен тиісті шараларды ұйымдастыру, құжаттардың дайындалуын, бас есепшімен бірге мердігерлермен келісім шарттар жасалуын қадағалау;

Негізгі активтерді түгендеуін жүргізу;

Аппараттың компьютерлеріне бағдарламалық жасақтамаларды орнату және толық жауап беру;Аппаратта програмистің міндетін толық атқару;Сайттармен жұмыс жасау;Ақпараттық сервер және технология жұмыстарын жүргізу;Әр сала бойынша мониторинг жүргізу;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Спатаева Акерке Алимжановна

Бас маманның міндеттері:

     Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау;

АӘК және 18-ге толмаған балалар мен жасөспірімдерге жәрдемақы тағайындау;

     Көп балалы отбасылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайларына зор мән беру;Көп балалы аналардың құжаттарын марапаттауға қатысты жұмыстар;Елді мекеннің статистикалық есебін жүргізу;Зейнетақы және ЕНПФ және жұмысқа орналастыру жұмыстарын жүргізу;Аудандық статистикалық есеп бөлімімен бірлесіп үйлесімді жұмыс атқару;Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімімен тікелей жұмыс жүргізу;

     Аз қамтылған отбасылармен жұмыстар жүргізу, рейтинг қорытындысын шығаруға көмектесу, аз қамтылған отбасылары мен атаулы әлеуметтік көмек және балалар жәрдем ақысын алу жайындағы құжаттарды әзірлеу тапсырылған өтініштерді мезгілінде қарау т.б жұмыстарды атқару.    

     Туғандардың уақытында және толық тіркеуіне жауапты.Е-Халық қызметін жүзеге асыру; Елді мекеннің статистикалық кітабын жүргізу; «Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасы бойынша жұмыстар атқару;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Жазыбекова Аманкуль Мухажановна

Бас маманның міндеттері:

Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау,рәсімдеу;

Кент аумағындағы шаруа құрылымдары, шаруа қожалықтары, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктері мен шағын ауыл шаруашылық және шаруашылық тұтыну құрылымдарының жұмыстарын үйлестіру;

Шаруа құрылымдарының қаржылық тұрақтылығын арттыру жөніндегі шаралар жүйесін әзірлеуде қажетті көмек көрсету, ауыл шаруашылығын қаржылай қолдау қорынан қаражаттарын тиімді пайдалануға жәрдемдесу, «Ақадыр көмек» арқылы субсидия алуға көмек көрсету;

Ветеринария саласындағы барлық жұмыстарды жүргізу, елді мекеннің мал жайылымын белгілеу;

Ветеринария мамандарымен қаңғыбас иттер мен мысықтарды аулауды және жоюды ұйымдастыру;Ветиринариялық нормаларға сәйкес мал қорымдарының салуын және күтіп ұстауды қамтамасыз ету;

Тиісті заңдылықтарға сай барлық өндірістік-шаруашылық экономикалық көрсеткіштерге әлеуметтік базалық талдау жасау;

Кент бойынша мал бағымын ұйымдастыру.Мал басына анықтама беру;Мал бағымын ұйымдастыруға, шаруа қожалықтарынқұруға немесе шаруа қожалықтарын дамытуға байланысты жер мәселесін жүргізу;Фитосанитария саласымен жұмыс жасау;Жәрменке ұйымдастыру;Шаруа қожалықтарының статистикалық есебін, кітабын жүргізу;Орман шаруашылығымен жұмыс жасау;Ауыл шаруашылығы, ветеринария бөлімі, жер қатынастары бөлімдерімен жұмыс жасау:

Кент бойынша кәсіпкерлікті және өнеркәсіпті дамыту мәселелеріне тікелей жауаптылық, азық-түлік тауарларының, жанар-жағар майдың бағаларының негізсіз көтерлуіне тиісті заңдылықтарды басшылыққа ала отырып жол бермеу, негізгі талдаулар жасау және кәсіпкерлік бөлімімен бірігіп, кент бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;

Жұмыс істемей тоқтап тұрған өндірістік кәсіпорындармен тиісті заңды талаптарға сай жұмыстар атқару;

Кәсіпкерлік палатасы;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Тасырбаева Гаухар Болатовна

Бас маманның міндеттері:

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау;

   Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау;

   Кент бойынша мерзімдік баспасөзге жазылу мониторгін жүргізу және баспасөзге жазылуды ұйымдастыру;

Діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі Кеңестің және басқа да Үкіметтік емес және коммерциялық емес ұйымдар жұмыстарын үйлестіру, олардың жедел компьютерлік базасын құру;

Кенттегі қоғамдық саяси іс-шараларды, дөңгелек үстел отырыстарын, конференциялар, кездесулер, акциялар, салтанатты жиналыстар және өзге де іс-шараларды ұйымдастыру;

Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауын, мемлекеттік, аумақтық саяси өмірін, ішкі саясатын түсіндіру және насихаттауды аумақтық БАҚ-да, ақпараттық насихат топтарының жұмысын ұйымдастыра отырып жүргізу;

Қазақстан Республикасы мемлекеттік нышандарын насихаттау жұмыстарын ұйымдастыру, олардың кент аумағында пайдаланудың (орналастыру) бақылау жұмыстарын үйлестіру;

Саяси партиялар және басқа да қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін зерделеу, олардың компьютерлік базасын құру;

Сыртқы әлеуметтік жарнамалар мониторгін жүргізу;

Ономастикалық шараларға қатысты жұмыстарды ұйымдастыру;

Кентте мемлекеттік тілдің қолданылуын бақылау;

Әйелдер кеңесі;

Ардагерлер кеңесі бойынша жұмыс жүргізу;

Кенттегі мәдениет үйі, кітапхана және мәдениет және тілдерді дамыту бөлімдерімен жұмыс жасау;

Кәмелеттік жасқа толмағандардың құқығын қорғау комиссиясын тиісті құжаттарды дайындау,жұмыстарды жүргізу;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Есимгалиева Райхан Аленовна

Бас маманның міндеттері:

   Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау;

   Кент бойынша салық төлеу шараларымен жұмыс жасау, тұрғындардан жер, үй салығын дер кезінде төленуіне ықпал жасау, салық базасын кеңейту шараларын жүргізу, Шет ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасымен тікелей жұмыс атқару.

   «Шет ауданы бойынша жергілікті қоғамдастық жиындарына қатысатын ауыл тұрғындары өкілдерінің сандық құрамын бекіту туралы».    

   Ақадыр кенті әкімдігінде Бөлек жергілікті қоғамдастық жиындарын дайындау мен ұйымдастыру;Оны өткізу хаттамасын рәсімдеу және аудан әкімінің аппаратына ақпарат ұсыну;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Абишбекова Лаззат Балтабаевна

Бас маманның міндеттері:

     Барлық жасалатын шаруашылық операциялардың бухгалтерлік есеп есепшоттарының болуын ұйымдастыру және бақылауын қамтамасыз ету;Экономикалық және қаржы бөлімі, қазынашылық, банк бөлімі; Бухгалтерлік есебінің қаржылық жағдайы туралы жедел ақпаратты ұсыну және қаржылық-шаруашылық іс-әрекетінің экономикалық талдауын жасау;

Кент әкімі аппаратының қаржылық-шаруашылық іс әрекетін жүзеге асыру; Бухгалтерлік есеп және есеп беру мәселелерімен айналысу;

Бюджеттік қаражаттарды пайдалануда жүйелік бақылауды қамтамасыз ету;

Еңбекақылардың уақытылы есептелуін ұйымдастыру:

Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар шеңберінде бюджеттік өтінімдерді құрастыру;

     Бас кітапты жүргізу, қаржыландыру жоспарын орындау балансын құрастыру; Активтер есебін бақылау;

Аппарат қызметкерлерінің еңбек өтілін санау бойынша комиссияға ұсыныс беру; Негізгі қаражаттар және тауар-материалдық құндылықтардың есебін жүргізу;

   «Мемлекеттік сату және сатып алу» Заңын басшылыққа ала отырып икемді түрде қаржы-есеп операцияларын жүргізу;

Жылдық жоспар жасалуын қамтамасыз ету.

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-3)

Сайлаубай Еламан Өмірбайұлы

Бас маманның міндеттері:

     Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау;

Заңгерлік, саяси құқықтық жұмыстары;

Кент әкімдігінің тиісті мамандарының талабы бойынша қажетті Заңдармен қамтамасыз ету, заңдылық тұрғыда тиісті нұсқаулар беру;

Әділет, сот, прокуратура және басқа құқық орындарда кент әкімдігіне қатысты істерді рәсімдеу, олармен тығыз байланыста болу;Кент әкімдігінің жергілікті мекемелер, кәсіпорындар, Заңды тұлғалардың алдында мүддесін қорғау;

Кент әкімінің шығарылатын өкімдерінің, сырт жерлерге жіберілетін хаттарының, дайындалған хаттамаларының тиісті заңдылықтарға сәйкес орындалуына тікелей жауаптылық.Саяси құқықтық оқулар өткізі;Маслихаттан түскен шешімдермен жұмыс жасау;Сот, прокуратура, әділет басқармасы және ноториялдық жұмыстарды жүргізу;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-4)

Асқар Ақнұр Асқатқызы

Жетекші маманның міндеттері:

     Тұрғындардан, кәсіпорын, мекемелерден келіп түскен өтініш, ұсыныс, қатынастарды Заңды талаптарға сай орындау, рәсімдеу;

Әлеуметтік-идеологиялық салаларға байланысты атқарылатын жұмыстарды ұйымдастыру;

     Оралмандардың тұрмыстық-материалдық жағдайларына байланысты тиісті шараларды ұйымдастыру;

Кенттік полиция бөлімімен тікелей жұмыс жасау, учаскелік полициялардың халықпен жұмыс жүргізуін және тұрғындар алдында есеп беруін ұйымдастыру;Кент тұрғындары мен жастар арасында бұқаралық спортты дамыту, спорттық жарыстар, турнирлер ұйымдастыру, спортшылардың аудандық, облыстық спартакиадаларына қатысуын қамтамасыз ету;

     Жалғыз басты қарттарға үйде әлеуметтік көмек көрсету және мүгедек балаларды үйде оқыту қызметкерлерінің жұмысын қадағалау.

     Мектептердің, оқу-өндірістік комбинатының, өнер мектебінің, балабақшаның, кітапхананың, әділет ұйымы,военкомат,СЭС,денсаулық сақтау мекемелеріне қатысты жұмыстар;

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Ақадыр кенті әкімі аппаратының бас маманы (Е-G-4)

Сағынаева Диана Ақынбайқызы

Жетекші маманның міндеттері:

       Кент әкімінің халық алдында есеп беру кездесулеріне, аппарат отырыстарына, жекелеген жиындарға, салтанатты жиналыстарға кәсіпорын, мекеме басшыларының, кент тұрғындарының қатысуын, хаттама жазу және өтетін орындарының дайындалуын қамтамасыз ету;Аудан және кент әкімдерінің халық алдындағы есеп беру жиналыстарында кент тұрғындарынан түскен ұсыныс-пікірлері, кемшіліктері бойынша іс-шара жоспарларын жасау және олардың орындалуы жөнінде үйлестіру жұмыстарын ұйымдастыру;

     Сайлауға байланысты тиісті шараларды ұйымдастыру;

Білім беру мекемелеріне қатысты жұмыстар;

ҚР «Жастар саясаты туралы» Заңын жүзеге асыру бойынша жұмыстар жүргізу, бағдарламалар әзірлеу, жүзеге асыруды ұйымдастыру.Жасөспірімдердің құқығын қорғау комиссиясына тиісті жүргізілетін құжатты әзірлеу;  

     Қазақстан Республикасының міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды жүзеге асыру; ХҚКО-мен жұмыс жасау;

«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.

Электронды құжат айналым (WTO) ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.


Келулердің саны: 20


Жоғары