print

Төменгі лауазымдар болып табылатын «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымдарының бос және уақытша бос орындарына орналасуға жалпы конкурс өткізу туралы «Шет ауданы әкімінің аппараты» ММ-нің хабарламасы 2019 жыл.

Конкурстың барлық қатысушыларына қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

E-4 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-R-4 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-G-3 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-G-4 санаты үшін: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 21 желтоқсанда № 14542 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 13 желтоқсандағы №85 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес. (Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2018 жылғы 27 желтоқсандағы №289 бұйрығымен бекітілген енгізілген өзгерістер мен толықтырулар).

 

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің лауазымдық айлық ақылары:

 

 «Шет ауданы әкімінің аппараты» ММ (101700, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы селосы, Шортанбай жырау к., 24, анықтама үшін телефон: 8(71031) 21304, факс: 8(71031) 21293, электрондық пошта: (a.altynbekova@karaganda-region.gov.kz), мемлекеттік әкімшілік лауазымдарының бос орындарына орналасуға конкурс жариялайды.1. «Шет ауданы әкімінің аппараты » ММ-нің ұйымдастыру бөлімінің бас маманы (1 бірлік, санаты Е-4, № 9-2).Функционалдық міндеттері:Ауыл, кент әкімдерінің жыл сайын жасалатын жұмыс жоспарының дұрыс деңгейде жасалып іс-жүзінде орындалуын қадағалайды. Аудан әкімінің жыл басында бекіткен жұмыс жоспарына сәйкес ай сайынғы ұсынылған мәселені әкімдік мәжілісі, кеңейтілген аппарат мәжілісінің күн тәртібін, анықтамасының дайындалуын бақылауға алып, шақырылғандардың қатысуын қамтамасыз етеді. Аудандағы көп балалы аналарға берілетін «Күміс алқа», «Алтын алқа» белгілерін беру және мемлекеттік наградаларға ұсынылатын азаматтардың құжаттарын дайындау, қорытынды есебін облыс әкімдігіне өткізіп отырады.Аудан әкімінің тоқсандық, жылдық жұмыс жоспарын және бөлімнің құжаттарын жасауға қатысады.Аудан әкімінің қаулы, өкімдерінің және басқа да тапсырыстардың орындалысын бақылауға алып, олардың орындалысына жауапты әкім орынбасарлары мен мекеме басшыларының уақытылы орындалысын қадағалап, тиісті қорытынды шығарады. Бөлімге түскен арыз, шағымдарды қарайды.Селекторлық мәжілістердің құжаттарын әзірлеп, шақырылғандардың қатысуын қамтамасыз етеді. Күн тәртібіндегі мәселе бойынша құжаттарын жинақтап, хаттама, тапсырысын жазу, орындалысын қадағалайды. «Әкімдік қызметін басқару және жоспарлау», «Облыс әкімдігінің аналитикалық жүйесі» ақпараттық жүйесінің жұмысын үйлестіреді және өз мәнінде қызмет атқаруын қамтамасыз етеді. Аудан бойынша жергілікті қоғамдастықтықтың жұмысын ұйымдастыруға және қоғамдық кеңестің отырысын өткізуге жауапты.Аудан әкімінің төрағалығымен өтетін кеңейтілген аппарат отырысының хаттамасын жазу мен тапсырмалардың орындалысын жинау.Ауыл, кент округтеріне бекітілген өкілдердің /куратор/ мекеме басшылары мен аудан әкімі аппаратының қызметкерлерінің ай сайынғы жұмыстары туралы мәлімет жинап, қорытынды шығарады. Аудан әкімінің құрмет грамотасы, құттықтау хаттары мен алғыс хаттарын әзірлейді.Ағымдағы жағдайлар мен өзекті мәселелер бойынша үйлестіруге бекітілген ауыл, кент округтерінің және сала бөлімдерінің қызметін қамтамасыз ету, апта сайын оперативтік мәліметті аппарат жетекшісіне ұсыну.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:Білімі : Жоғары «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» мамандықтары бойынша (экономика, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика),   «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша (экономика (салалар бойынша), есеп және аудит (салалар бойынша), қаржы (салалар бойынша), мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика), «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімдерге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.         2. "Шет ауданы әкімінің аппараты " ММ-нің кеңсе бөлімінің бас маманы (1 бірлік, санаты Е-4, № 11-2) негізгі қызметшінің 2020 жылдың 30 қаңтарына дейін бала күтімі демалыс мерзіміне .Функционалдық міндеттері:   Іс қағаздардың айналымына бақылау жасау, әкім аппаратына келіп-түскен құжаттарды және азаматтардың өтініштерін тіркеу мен есепке алу, талдау жасау. Аудандық бөлімдер мен ауылдық округтері мен кенттер әкімі аппараттарының 1-ОЛ есебін жинақтап, жүргізу, Аудан әкімі аппаратына орыс тілінде келіп түскен хаттар мен өтініштерді орыс тілінен қазақ тіліне аудару. «Электронды құжат айналымының біріңғай жүйесі», және «Мұрағаттау» АЖ-нің жұмысын үйлестіру.     Аудан әкімінің төрағалығымен өтетін кеңейтілген аппарат отырысының хаттамасын жазу мен тапсырмалардың орындалысын жинау.Ағымдағы жағдайлар мен өзекті мәселелер бойынша үйлестіруге бекітілген ауыл, кент округтерінің және сала бөлімдерінің қызметін қамтамасыз ету, апта сайын оперативтік мәліметті аппарат жетекшісіне ұсыну.       Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:       Білімі : Жоғары «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету), “құқық” мамандықтары бойынша (құқықтану), «гуманитарлық ғылымдар» мамандықтары бойынша (аударма ісі), “білім” мамандықтары бойынша (орыс тілі және орыс әдебиеті). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары бойынша), аудармашы ісі (түрлері бойынша)), “құқық” мамандықтары бойынша (құқықтану) немесе “білім” мамандықтары бойынша (орыс тілі және орыс әдебиеті) білімге рұқсат етіледі.   Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.           3. Шет ауданының ветеринария бөлімінің бас маманы ( 1 бірлік, санаты E-R-4, №1-2).Функционалдық міндеттері:   Тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде жеке және заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасын сақтауын мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылауды және қадағалауды ұйымдастыру және жүзеге асыру;
     эпизоотия ошақтары пайда болған жағдайда оларды зерттеп-қарауды жүргізу;
     эпизоотологиялық зерттеп-қарау актісін беру;
     Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасы талаптарының сақталуы тұрғысынан мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылауды және қадағалауды:
     ішкі сауда объектілерінде;
      жануарлар өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, қайта өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілерінде, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, жемшөп пен жемшөп қоспаларын сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарда (импортпен және экспортпен байланыстыларды қоспағанда);
      ветеринариялық препараттар өндіруді қоспағанда, ветеринария саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын адамдарда;
      экспортын (импортын) және транзитін қоспағанда, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілерді тасымалдау (орнын ауыстыру), тиеу, түсіру кезінде;
      экспортты (импортты) және транзитті қоспағанда, жануарлар ауруларының қоздырушыларын тарататын факторлар болуы мүмкін көлік құралдарының барлық түрлерінде, ыдыстың, буып-түю материалдарының барлық түрлері бойынша;
      тасымалдау (орнын ауыстыру) маршруттары өтетін, мал айдалатын жолдарда, маршруттарда, мал жайылымдары мен суаттардың аумақтарында;
      экспортты (импортты) және транзитті қоспағанда, орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілерді өсіретін, сақтайтын, өңдейтін, өткізетін немесе пайдаланатын жеке және заңды тұлғалардың аумақтарында, өндірістік үй-жайларында және қызметіне жүзеге асыру;
     мал қорымдарын (биотермиялық шұңқырларды), орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілерді күтіп-ұстауға, өсіруге, пайдалануға, өндіруге, дайындауға (союға), сақтауға, қайта өңдеу мен өткізуге байланысты мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілерін орналастыру, салу, реконструкциялау және пайдалануға беру кезінде, сондай-ақ оларды тасымалдау (орнын ауыстыру) кезінде зоогигиеналық және ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) талаптардың сақталуына мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру;
     жеке және заңды тұлғаларға қатысты мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау актісін жасау;
     тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында жануарлардың энзоотиялық аурулары бойынша ветеринариялық іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру;
     уәкілетті орган бекітетін тізбе бойынша жануарлардың аса қауіпті ауруларының, сондай-ақ жануарлардың басқа да ауруларының профилактикасы, биологиялық материал сынамаларын алу және оларды диагностикалау үшін жеткізу бойынша ветеринариялық іс-шаралардың жүргізілуін ұйымдастыру;
     ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру, ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі дерекқорды жүргізу бойынша іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру;
     ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу үшін бұйымдарға (құралдарға) және атрибуттарға қажеттілікті айқындау және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органына ақпарат беру;
     ветеринариялық есепке алу мен есептілікті жинақтау, талдау және оларды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органына ұсыну;
     облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органына жануарлардың жұқпалы және жұқпалы емес ауруларының профилактикасы бойынша ветеринариялық іс-шаралар жөнінде ұсыныстар енгізу;
     облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органына профилактикасы мен диагностикасы бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын жануарлардың энзоотиялық ауруларының тізбесі жөнінде ұсыныстар енгізу;
     ауру жануарларды санитариялық союды ұйымдастыру;
     «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жеке және заңды тұлғалардан ветеринария саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы хабарламалар қабылдау, сондай-ақ рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу;
     жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру кіреді.
      Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:       Білімі : Жоғары «ветеринария» мамандықтары бойынша (ветеринарлық медицина, ветеринарлық санитария). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «ауыл шаруашылығы, ветеринария және экология» мамандықтары бойынша (ветеринария: ветеринарлық фельдшер, ветеринарлық техник, ветеринарлық фельдшер-инспекторы) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.4. Шет ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі мемлекеттік мекемесінің бас маман-мемлекеттік жер инспекторы ( 1 бірлік, санаты E-R-4, №1-6). Функционалдық міндеттері: Ауылшаруашылық мақсатындағы жерді пайдалану мен қорғауды қамтамасыз етеді. Ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерінің қолданысындағы жер учаскелерін пайдалануды ауылдық округтер бойынша талдау жүргізу үшін камералды құжаттарды зерделейді, жинақтайды және жинақталған материалдарға талдау жүргізіп, зерттейді. Жер учаскесін пайдаланушылармен шарттық міндеттемелерді орындау тұрғысынан келіссөздер жүргізеді, анықталған иесіз жер учаскелері бойынша шаралар қабылдайды, пайдаланылмайтын және ұтымсыз пайдаланылатын жерлер бойынша материалдарды шара қабылдау үшін жолдайды. Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерінің алдағы тексеру туралы хабарлама, тексерісті тағайындау және тіркеу, тексеріс жүргізу, тексеріс нәтижесі бойынша шаралар қабылдау жұмыстарын жүргізеді. Пайдаланылмайтын және тиімсіз пайдаланылатын ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерді мәжбүрлеп алып қою шараларын қолдану барысында бақылау тексеріс жүргізеді, тексерістің нәтижесі бойынша шара қолданады, арнайы жер қорына қабылдау жүргізеді.Жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың топырақтың құнарлылығын қалпына келтiру және сақтау жөнiндегi ұйымдастыру-шаруашылық, агротехникалық, орман мелиорациялық және эрозияға қарсы гидротехникалық iс-шаралар кешенiн уақтылы және дұрыс жүргiзуiне, жердi жақсарту жөнiндегi, топырақ эрозиясының, тұздану, батпақтану, су басу, шөлейттену, құрғақтану, тығыздалу, қоқыстану, ластану және жердiң тозуын туғызатын басқа да процестердiң салдарын болғызбау мен жою жөнiндегi iс-шаралардың уақтылы және сапалы орындалуына мемлекеттік бақылау жүргізеді. Қазақстан Республикасының жер заңдарын бұзушыларға уақтылы шаралар қолдануға, жүргiзiлетiн тексерулердiң материалдарын объективтi түрде дайындауға мiндеттi. Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексеруді жүзеге асырады Қажет болған жағдайда құжаттарды сотқа жолдайды. Сот отырыстарына қатысады. Сот отырыстарында мекеме өкілі болады.         Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:         Білімі : Жоғары «қызмет көрсету» мамандықтары бойынша (жерге орналастыру, кадастр), «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), «ауылшаруашылық ғылымдары» мамандықтары бойынша (агрономия, топырақтану және агрохимия). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «ауыл шаруашылығы, ветеринария және экология» мамандықтары бойынша (жерге орналастыру, агрономия, топырақтану және агрохимия), «қызмет көрсету» мамандықтары бойынша (кадастр), «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімдерге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі. 5. Шет ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің мүгедектер жұмысы жөніндегі бас маманы (1 бірлік, санаты E-R- 4, № 01-3-4).Функционалдық міндеттері:  «Е-собес» автоматтандырылған ақпараттық жүйесін жүргізу. Іс әрекеті қабілетсіз адамдарға қорғаншы тағайындау туралы аудан әкімінің қаулы жобасын дайындау. Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу, біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеу, куәлік беру жұмыстарын жүргізу. «Қолжетімділіктің интерактивті картасы» порталына нысандарды енгізу жұмыстарын жүргізу. Ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау. Туберкулез сырқатымен ауыратындарға әлеуметтік көмек бойынша мониторинг жүргізу. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттеріне сәйкес қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың өтініштеріне жауап беру. Бөлім басшысының қызмет бабындағы басқа да тапсырмаларын орындау.        Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:       Білімі : Жоғары «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» мамандықтары бойынша (экономика,есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару), «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), «қызмет көрсету» мамандықтары бойынша (әлеуметтік жұмыс). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша (экономика (салалар бойынша), есеп және аудит (салалар бойынша), қаржы (салалар бойынша), мемлекеттік және жергілікті басқару, әлеуметтік жұмыс), «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.     6. Төменгі Қайрақты ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы (1 бірлік, санаты Е-G-3, № 21-2).Функционалдық міндеттері:   Елді мекеннің экономика және қаржы, кәсіпкерлік және өнеркәсіп, ауылшаруашылық салаларына қатысты жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Осы салалар бойынша жыл сайынғы бағдарламаны әзірлеу, тікелей жауапкершілікте болып, аталмыш бөлімдермен тығыз жұмыстар жүргізу. Сонымен қатар, әкімнің өкімдері мен шешімдерін әзірлеу, ауылдық округі әкімі аппаратының іс қағаздарын жүргізудің номенклатурасын аудандық мұрағатпен бекітіп, хат-хабарлармен жұмыстар жүргізу. Азаматтардың ауызша, жазбаша өтініштері бойынша тиісті шаралар белгілеп жүзеге асыру, жергілікті салықтың жиналуын қадағалау. Ауылдық округте тоқсан сайынғы шығарылатын рейтингі қорытындысын әзірлеу. Жиналған салықтардың тоқсандық, жылдық және статистикалық есептерін әзірлеу. Ауылшаруашылық кітаптарды толтыру, шаруа құрылымдарымен тығыз байланыста болу, аудандық экономика және қаржы, өнеркәсіп және кәсіпкерлік, ауылшаруашылық салаларындағы бөлімдерге уақытында ақпараттар ұсыну.       Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:       Білімі : Жоғары “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “ауылшаруашылық ғылымдары” мамандықтары бойынша (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, аграрлық техника және технология, зоотехния). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша, «ауылшаруашылығы, ветеринария және экология» мамандықтары бойынша (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, ауыл шаруашылығы техникасын техникалық қызмет көрсету және жөндеу, зоотехния) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.

  • Кәрім Мыңбаев атындағы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы ( 1 бірлік, санаты Е-G-3, № 23-2).

Функционалдық міндеттері:   Елді мекеннің экономика және қаржы, кәсіпкерлік және өнеркәсіп, ауылшаруашылық салаларына қатысты жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Осы салалар бойынша жыл сайынғы бағдарламаны әзірлеу, тікелей жауапкершілікте болып, аталмыш бөлімдермен тығыз жұмыстар жүргізу. Сонымен қатар, әкімнің өкімдері мен шешімдерін әзірлеу, ауылдық округі әкімі аппаратының іс қағаздарын жүргізудің номенклатурасын аудандық мұрағатпен бекітіп, хат-хабарлармен жұмыстар жүргізу. Азаматтардың ауызша, жазбаша өтініштері бойынша тиісті шаралар белгілеп жүзеге асыру, жергілікті салықтың жиналуын қадағалау. Ауылдық округте тоқсан сайынғы шығарылатын рейтингі қорытындысын әзірлеу. Жиналған салықтардың тоқсандық, жылдық және статистикалық есептерін әзірлеу. Ауылшаруашылық кітаптарды толтыру, шаруа құрылымдарымен тығыз байланыста болу, аудандық экономика және қаржы, өнеркәсіп және кәсіпкерлік, ауылшаруашылық салаларындағы бөлімдерге уақытында ақпараттар ұсыну. Бухгалтерлік есеп жүргізу.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:Білімі : Жоғары “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “ауылшаруашылық ғылымдары” (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, аграрлық техника және технология, зоотехния) мамандықтары бойынша. Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік “құқық” мамандықтары бойынша (құқықтану), “қызмет көрсету, экономика және басқару” мамандықтары бойынша, “ауыл шаруашылығы, ветеринария және экология” мамандықтары бойынша (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, ауыл шаруашылығы техникасын техникалық қызмет көрсету және жөндеу, зоотехния ) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.         8. Дәрия кенті әкімі аппаратының бас маманы (1бірлік, санаты Е-G-3, №3-3).Функционалдық міндеттері:   Әкімшіліктің барлық жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру, халықты қабылдау мен азаматтардың шағымдарын, арыздары мен ұсыныстарын қарауды ұйымдастыру, кіріс-шығыс құжаттарын тіркеу, анықтама беру, әлеуметтік сала бөлімдері білім беру мекемелері мен ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамытуды, кітапхана, пошта, жастар кеңесімен жұмыс жасау.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:Білімі : Жоғары “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша, «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.9. Дәрия кенті әкімі аппаратының бас маманы (1 бірлік, санаты Е-G-3, № 3-1 ).Функционалдық міндеттері: Әкімшіліктің барлық жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Кәсіпорын, коммуналдық шаруашылық, тұрғындардың әлеуметтік жағдайымен шұғылдану, өкім-шешімдер дайындау, ақсақалдар кеңесімен жұмыс атқару. Кент аппаратының кадрлар жұмысы, конкурс құжаттарын әзірлеу, мемлекеттік аттестацияға құжаттарды дайындау, қызмет өтілі, комиссия жұмыстарына қатысты құжаттарды әзірлеу.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар: Білімі : Жоғары “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), “техникалық ғылымдар және технологиялар” мамандықтары бойынша. Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік “қызмет көрсету, экономика және басқару” мамандықтары бойынша,   «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), «техникалық ғылымдар және технологиялар» мамандықтары бойынша (салалар бойынша) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.         10 . Ақжал кенті әкімі аппаратының бас маманы (1 бірлік, санаты Е-G-3, №2-5).Функционалдық міндеттері:  Әкімшіліктің барлық жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру, халықты қабылдау мен азаматтардың шағымдарын, арыздары мен ұсыныстарын қарауды ұйымдастыру, кіріс-шығыс құжаттарын тіркеу, анықтама беру, әлеуметтік сала бөлімдері білім беру мекемелері мен ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамытуды, кітапхана, пошта, жастар кеңесімен жұмыс жасау.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:Білімі : Жоғары “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), “білім” мамандықтары бойынша. Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік “қызмет көрсету, экономика және басқару” мамандықтары бойынша, «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану), «білім» мамандықтары бойынша білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.11. Ақжал кенті әкімі аппаратының бас маманы (1 бірлік, санаты Е-G-3, №2-7). Функционалдық міндеттері: Ауыл шаруашылық жөніндегі кітаптарды нұсқаулыққа сәйкес жүргізілуіне жауап береді, ауыл шаруашылық кітаптарының мәліметі бойынша округ тұрғындарының жеке меншік малдары туралы мониторинг жасап отыру. Азаматтарға берілетін әр түрлі анықтамалар әзірлеу. Салық есептеуге тұрғындардың үй, жер, транспорт жайындағы тізімдерін әзірлеу. Жергілікті салықты жинап өткізіп, қадағалау.«Е-Қызмет» ақпараттық жүйесімен жұмыс жасау.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар: Білімі : Жоғары “ауылшаруашылық ғылымдары” мамандықтары бойынша (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, аграрлық техника және технология, зоотехния), “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “ветеринария” мамандықтары бойынша (ветеринарлық медицина, ветеринарлық санитария). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік “ауыл шаруашылығы, ветеринария және экология” мамандықтары бойынша (агрономия, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы, ауыл шаруашылығы техникасын техникалық қызмет көрсету және жөндеу, зоотехния, ветеринария: ветеринарлық фельдшер, ветеринарлық техник, ветеринарлық фельдшер-инспекторы), “қызмет көрсету, экономика және басқару” мамандықтары бойынша білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.

  • Нұраталды ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы

(1 бірлік, санаты Е-G-3, № 13-4).Функционалдық міндеттері: Елді мекеннің құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, тұрғын үй инспекциясы, автожолдар, көлік, байланыс және коммуникация, төтенше жағдайлар жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Осы салалар бойынша жыл сайынғы бағдарламаны әзірлеу, тікелей жауапкершілікте болып, аталмыш бөлімдермен тығыз жұмыстар жүргізу. Ауылдың көркеюіне байланысты жоспар әзірлеу. Мемлекеттің меншігіндегі мүлікті түгендеу, коммуналдық қызметтер бойынша тиісті ұйымдар мен жұмыстар жүргізу.   Сонымен қатар халықты қабылдау, азаматтардың өтініштерін, арыздарын, ұсыныстарын қарауды ұйымдастыру. Заңда белгіленген тәртіппен нотариалдық істерді жүргізу, 1-ОЛ есебін жүргізу. Кадрлық жұмысқа байланысты ауылдық округі әкімінің өкімдерін дайындау, конкурстық, аттестациялық, тәртіптік, еңбек өтілін анықтау комиссияларының жұмыстарын мемлекеттік қызметкерлердің жеке бас құжаттарын жүргізу. Әкім аппараты жанындағы комиссиялар құрамына кіреді және құрылыс, ауылшаруашылығы, тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы салаларында мердігерлер тарапынан атқарылған қызметтердің сапасын, қауіпсіздігін, үнемділігін қамтамасыз етеді және қадағалайды. Бухгалтерлік есеп жүргізу.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары “техникалық ғылымдар және технологиялар” мамандықтары бойынша, “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «техникалық ғылымдар және технологиялар» мамандықтары бойынша (салалар бойынша), «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.13. Нұраталды ауылдық округі әкімі аппаратыныңбас маманы ( 1 бірлік, санаты Е-G-3,№ 13-1) негізгі қызметшінің 2019 жылдың 20 тамызына дейін бала күтіміне арналған демалыс мерзіміне.Функционалдық міндеттері: Елді мекеннің құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, тұрғын үй инспекциясы, автожолдар, көлік, байланыс және коммуникация, төтенше жағдайлар жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Осы салалар бойынша жыл сайынғы бағдарламаны әзірлеу, тікелей жауапкершілікте болып, аталмыш бөлімдермен тығыз жұмыстар жүргізу. Ауылдың көркеюіне байланысты жоспар әзірлеу. Мемлекеттің меншігіндегі мүлікті түгендеу, коммуналдық қызметтер бойынша тиісті ұйымдар мен жұмыстар жүргізу.   Сонымен қатар халықты қабылдау, азаматтардың өтініштерін, арыздарын, ұсыныстарын қарауды ұйымдастыру. Заңда белгіленген тәртіппен нотариалдық істерді жүргізу, 1-ОЛ есебін жүргізу. Кадрлық жұмысқа байланысты ауылдық округі әкімінің өкімдерін дайындау, конкурстық, аттестациялық, тәртіптік, еңбек өтілін анықтау комиссияларының жұмыстарын мемлекеттік қызметкерлердің жеке бас құжаттарын жүргізу.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар: Білімі:Жоғары “техникалық ғылымдар және технологиялар” мамандықтары бойынша, “әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «техникалық ғылымдар және технологиялар» мамандықтары бойынша (салалар бойынша), «қызмет көрсету, экономика және басқару» мамандықтары бойынша, «құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану) білімге рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптас қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.14. Бұрма ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы(1 бірлік, санаты Е- G–3,№ 8-1).Функционалдық міндеттері: Елді мекеннің құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, тұрғын үй инспекциясы, автожолдар, көлік, байланыс және коммуникация, төтенше жағдайлар жұмыстарын үйлестіру, ұйымдастыру. Осы салалар бойынша жыл сайынғы бағдарламаны әзірлеу, тікелей жауапкершілікте болып, аталмыш бөлімдермен тығыз жұмыстар жүргізу. Ауылдың көркеюіне байланысты жоспар әзірлеу. Мемлекеттің меншігіндегі мүлікті түгендеу, коммуналдық қызметтер бойынша тиісті ұйымдар мен жұмыстар жүргізу.   Сонымен қатар халықты қабылдау, азаматтардың өтініштерін, арыздарын, ұсыныстарын қарауды ұйымдастыру. Заңда белгіленген тәртіппен нотариалдық істерді жүргізу, 1-ОЛ есебін жүргізу. Кадрлық жұмысқа байланысты ауылдық округі әкімінің өкімдерін дайындау, конкурстық, аттестациялық, тәртіптік, еңбек өтілін анықтау комиссияларының жұмыстарын мемлекеттік қызметкерлердің жеке бас құжаттарын жүргізу.Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:Білімі:Жоғары “техникалық ғылымдар және технологиялар” мамандықтары бойынша, “ әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес” мамандықтары бойынша, “құқық» мамандықтары бойынша (құқықтану). Жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік «техникалық ғылымдар және технологиялар» мамандықтары бойынша (салалар бойынша), «қызмет көрсету, эконом<


Келулердің саны: 97


Жоғары